جلسات انتخاباتی جریان انحرافی با استانداران

رییس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، گفت: جریان انحرافی از مدتها پیش فعالیت خود برای انتخابات آینده مجلس را آغاز و در همین راستا جلساتی را با برخی استانداران برگزار کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر، در ارزیابی خود از شائبه‌هایی که در مورد فعالیت‌های جریان موسوم به انحرافی در انتخابات آینده مطرح است، اظهار داشت: جریان انحرافی در راستای فعالیت‌ برای انتخاب آینده مجلس علاوه بر برگزاری جلسات با برخی استانداران، پولهایی را هم خرج کرده‌ است.

 

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، گفت: با تمام فعالیت‌هایی که جریان انحرافی به این منظور انجام داده اما اینکه تا چه میزان بتوانند موفق باشند معلوم نیست، که امیدواریم موفق هم نباشند.

 

وی اضافه کرد: بسیار امیدواریم که فعالیت‌های جریانهای انحرافی بی نتیجه باشد و توفیقی به دست نیاورد چرا که جامعه با بصیرتی داریم که به سخنان نخبگان و صاحب نظران اهمیت می‌دهد.

 

محمد تقی رهبر تصریح کرد: جریان انحرافی ممکن است با عنوان و تابلوی در ظاهر غیر مرتبط با خود وارد عرصه انتخابات شود، اما ما نیز باید با تلاش و بحث و بررسی روشنگری کرده و نشان دهیم که پشت سر آن تابلو و عناوین مختلف چه چیزی وجود دارد.

منبع:  ایلنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا